Ikikizkardes Merhaba sezaryen doğum yaptıktan sonra normal doğum yapan varmı, kaç yıl arası olması gerekiyor, doğum nasıl geçiyor merak ediyorum yaşayan varsa beni aydınlatabilir mi?
Annakarenina_19 Ikikizkardes ben de merak ediyorum bakalım yazan olcak mı. son anda sezaryen oldum ikinci de tekrar normal denemek isterim inşallah sıkıntı olmuyordur dikişler için
Ikikizkardes Annakarenina_19 insallah tabi şuan yeni bebek için benim biraz erken ama ileride olursa kesinlikle normal istiyorum tabi önce hayırlısı
Durukusunannesii Ikikizkardes sezeryanda olsa normalde olsa 2 doğum arası 2 yıl geçmelidir. Tanıdıklarım var sswd yapan . 2 yıl yeterli :)
Ikikizkardes Durukusunannesii evet bende öyle biliyorum ama sezaryen den sonra normal doğum biraz riskli oluyor ya dedim acaba farkı var mı
Tatlim Ikikizkardes tanidigim biri 2 sezeryanden sonra normal doğum yaptı.ortanca 4 yaşında falandı sanirim 4. Bebeği de istiyoruz onu da normal yapacağız demisti
Ikikizkardes Tatlim ay çok güzel maşallah benim ilk kızım normal ikinci serzaryen ama normal doğum çok iyi bence adı üstünde normal 😊