palatuba Oglumunannesiyim 6 saat arayla günde 4 defa içebilirsiniz. Ben doktora sordum. Bende emziriyorum içtim.
alpin-annesi Oglumunannesiyim parol içebilirsiniz evet 6 saat ara ile bol C vitamini alın birde kök sebzeler iyi geliyor diyorlar biz turp yedik devamlı limonlayıp
Egem06 Asya96 bende hiç ateş olmadı deli gibi titreme vücut kırgınlığı ishal kusma ilk gün belirtileriydi test verdim pozitif bugün 3.günüm
Nurkymz Oglumunannesiyim 4 aylık. Bugün çok şükür negatif çıktı testim, size de rabbim şifa versin inş