Oglumunannesiyim Benim kızım 3,5 aylık bizde geçen hafta geçirdik. Anne sütü alıyoe ve maskeli emzirmeme rağmen bulaştı. Ateşi 37,7 yi görünce hastaneye götürdüm. Çünkü şurup verdim 2 saat sonra tekrar aynısı oldu. Sürekli şurup vermek ve kaç saat arayla vermek doğru bilmediğim için acile götürdüm yaşı çok küçük olduğu için yatış yaptılar. Ateşini kontrol etmek amaçlı. Ama o gece sabaha kadar inledi çocuğum. 3 gün yattık a dan z ye her tahlili yaptılar ne olur ne olmaz diye. Sadece şunu söyleyeyim 38 i görmeden ateş düşürücü vermeyin. 38 e kadar normal dedi bana hastanedeki doktorlar. Orada bile 38 olmadan vermediler şurup. Sürekli kontrol edin asla sirkeli su ile silmeyin çok tehlikeli. Ateşi çıkarsa ılık suya sokun sürekli. Ama ateşi inmezse mutlaka götürün emin olun doktorlar en iyisini biliyorlar. Ciğerine inmeden atlattık biz. Bir de ayaklarının altına limon suyu sürüp çorap giydirin demişlerdi ben yapamadım ama siz uygulayın ateşi çıkarsa. Çok geçmiş olsun