RainOverMe midekoruyucu attıgınız dolaplar boyanıyor dıye bılıyrm hatta buna benzer dolabın kaplamasını kaldıranları da gordum aynısı mı bılemem ama bunlr boya tutuyor dıye bılıyorum🤗
midekoruyucu RainOverMe ay İnşallah valla içim açılsın şöyle mutfağım ferahlasın istiyorum 🤗 internette çok görüyorum boyayanı ama işte şipşak hop boyadık oluyor 😁
midekoruyucu Belcim30 inan bana bu renkten içim karardı. Hele kapıları bi görsen koyu kızıl kahve 😵💫 daha onlar boyancak 🤣 işim çok
midekoruyucu Rizeli53 sağolasın canım, valla denemek istiyorum da yüzüme gözüme bulaştırıcam diye çok korkuyorum 🙈
midekoruyucu maysa-19 tabanca nerden bulcam kıığğğğzzz 🥲 kolay mı onla boyamak acaba bi araştırayım nası bişeymiş
maysa-19 midekoruyucu satılır nalburda falan yada yapı markette.ordada fotoyu göster belki onlar fırça yada tabanca oneriri
RainOverMe midekoruyucu ya bir sayfa vardı burada bır anne yazmıstı onu aradım bulamadım yoksa atacaktım uzun uzun gosterıyorlar ne yaptıklrını yapanlr da kadınlar🤗 ücret karsılıgı yapıyorlar ama fıkır de oluyor vıdeoları. Umarım bılen vardır da yazar sıze🤗
Belcim30 midekoruyucu bu dolapları boyadık sadece ev benim değil uğraşmadım kötü durmuyor tek kötü olan bu dolaplardı 😁
Redpepper Ben dış kapıyı bile boyadım, cadence marka boya kullandım, youtubedan izleyerek boyayabilirsiniz. Cillop gibi oldu valla
midekoruyucu Redpepper ay valla onu da boyamak istedim. Eşim onla uğraşma o çok eskimiş değiştirelim dedi 🤣 bakalım İnşallah dış kapıyı değiştiricem ama diğer kapılar ellerimden öpüyor
YelizNis midekoruyucu bence oldular yep yeni tabi ayrintiya baktiginizda belli oluyor ama bilmeyen birisi anlamaz. Ben sehpa da boyadim fiskos boyadim 😇
YelizNis midekoruyucu hahah 😊 simdi dicem ayni sehir olsa elimden geldiğince yaparim diye. Ayni sehir cikar diye eminde olamiyorum 😊 ama cok zor degil dusunurseniz en azindan kendim nasil yaptim anlatabilirim 🤗
midekoruyucu YelizNis ben silivrideyim bacım 🤣 yazın kapı dolap Allah ne verdiyse girişicem İnşallah 🤣 sen gel bebeğime bakmak en büyük yardım olur 😁 çaylar müesseseden 💃🏻
midekoruyucu YelizNis ve gerçekten düşünüyorum cesaret edemiyorum, anlatmanı gerçekten isterim. Mesela önce zımpara yapmak lazım mı? Cadence boya nasıl kullanılır ? Fırça nasıl olmalı… gibi gibii
midekoruyucu YelizNis her zaman beklerim 🤗 bebeğim 7 aylık şuan. Yaza yaşına girer İnşallah o ara Allah kerim 🙈
cicek10 midekoruyucu merhaba ben boyadım iki sene oldu cadence ile boyadım zımpara yapmadım aynı sizinki gibiydi bizimkiler de ve çok memnunum önce çok ince tek kat atın çok ince olsun iki gün bekleyin sonra ikinci katı atın yine 1. 2 gün bekleyin kat gayet kapatıcı olacak yine 2 gün falan bekleyin ve vernik atın verniği de 2 kat atabilirsiniz tezgahınız kötü ise de sakın boyamayın çünkü ıslandıkça boya kalkıyor ama dolaplarda hiç sorun olmuyor