midekoruyucu benim dolaplarımda böleydi ortası krem renkti ben vizon griye boyadım kulplarınıdı siyah kulp alıp taktım koyu renge boyadığım için 3 katta kapandı ama beyaz boyucaksanız 6,7 katta kapanıyor haberniz olsun çünkü aynı dolapları kuzenimde beyaza boyamıştı.Bu arada ben içlerne girmedim sadece dış ve iç kapaklar.o kadar sabrım yok benim çünkü😄