İki asi var biri iki bir üç doz durumu olan yapıyor evet aslında devletin karşılaması lazım geçen ay büyük oğluma menenjit kucuge menenjit bir de muayene oldular 1650 mı ne tuttu az değil yani ama maalesef ödemiyor ve çoğunun böyle bir aşıdan haberi bile yok