Umutmomss bir ay öncesine kadar rotadan hastaneye yattık çocuklar hep rota virüsüydü imkanınız varsa yaptırın bebeğim dört aylıkken rota oldu ilk dozu olduğumuz için hafif atlattı kilo alımının durmasından anladık bir sıkıntı olabileceğini yoksa aşısı olmasa daha kötü olabilirmiş