Ebruvekizlari Aysegl59- merhaba canım bende 35+5 de doğum yaptım 4 aylıkken küçükten başlamıştım az az 5 aylık olduğun dada avakado ve muz veriyordum şuan bebeğim 16 aylık 13 kilo yemekleri seçmez ne yedirirsem yer
duygum1206 Aysegl59- benim kızım da 35haftalık ama 31hafta ile uyumlu 2100 doğdu şu an doğduğu güne göre 5buçuk aylık. Doktorumuz tadımlara başlayabilirsin dedi. Her bebeğin takipli olduğu doktoru en doğrusunu bilir her bebek kendine özeldir ❤️
Minos_oglum frambuaz masallh Allah bağışlasın insallh bı an önce benim bebeğimde tepki vermeye başlar
Prenses_annesi22 Aysegl59- bız 5cı ay basladık tadımlarla 3 gün kuralı ile yavas yvas pütürlü verdm flan cok skır kızım 7 aylıktı pütürlü yıyordu suan 15 aylık herseyı yıyor 🧿🧿
Mevacanimkizim Aysegl59- benim kızım 34 haftalık doğdu aile hekimindeki hemşire bekle 6 aya kadar dedi hastanedeki doktoru baslayabilirsin dedi o zman 5 aylıktı tadım yaptırdım sadece şimdi 16 aylık herşeyi yiyor çok şükür
Kubrahr Aysegl59- 33 haftalık doğdu bebeğim. 6.ayında kronolojik ayına göre başlandı. Ek gıdayı düzeltilmişe göre başlatmıyolar diye biliyorum her doktor aynı şeyi söylemişti
Srpslk Elifurkan niye yüzünüzü eğdniz maşallah sizinkinin kilosu falan iyi biz 9.5 aylığız 6775 kg baya kücük benimki ama kafaya takmamaya calışıyorum :(
aslansmomm Aysegl59- benim bebeğimde tam 35’te doğdu ama görüyorum ki herkes erken bile başlamış neden kimse 6. ayını beklememiş ya😂 Ben 7. Ayda falan başlatır sanıyordum bir ay erken doğduğu için
ElizElif Benim bebeğim de 34 haftalık 2450 kilo doğdu, 5 buçuk aylıkkken yavaştan başlamıştım tadımlara şuan 6 aylığız 🎈🌸
EsZe Aysegl59- 34+5te 2360gr doğdu. Doktor düzeltilmiş ayına göre yani 7 aylıkken başlamam gerektiğini söylemişti. Kızım sadece mama aldıgı için ben 6,5 aylıkken başlamıştım. Zaten 1çay kaşığını zor yedirirdim zorlu bir başlangıçtı bizimkisi. O yüzden bence kronolojik 6aylıkken başlayabilirsiniz sadece tadım yaptırırsınız. Bağırsaklara yüklenmemiş olursunuz
Tubaceyran Aysegl59- benimki de 35 haftada ilken doğdu 2850 kilo şu an RAM 3. Aydayız bn de ek gıdaya 6. Ayda başlıcam çünkü diğer bebeklerden hiçbir farkı yok şu an gelişimi hatta biraz daha üst
Tubaceyran birprensannesi__ bn im bebeğim 35 haftada doğdu 2800 dü şu an iki buçuk atlık 5 kilo bi doktoruna konuş bence de zorluk yaşana birprensannesi__ sn aylıkken mi ek gıdaya başlıyorsunuz neden dağa küçük değil mi
delirmeceler Merhabalar ek gıdaya başlayan premature anneleri benimde ikizlerim var 28 haftada doğdular şuan oğlum 6100 kızım 4500 kg şuan 4,5 aylıklar düzeltilmiş ay 1,5 ek gıdaya hangisine göre başladınız çok merak ediyorum
[silindi] delirmeceler biz normal çocuklar gibi 5 aylık olunca basladık düzeltilmişe göre baslamadık ama doktor yönlendirdi tabi.
delirmeceler [silindi] teşekkür ederim tabiki doktorumuz söylemeden bende bişi deniyemem çok küçükler kızımda zaten ileri derece reflü var ve kolik
[silindi] delirmeceler aynı benm oğlumda öyle reflü ve kolik. 4. Ayda kolik braz hafifledi ama hala devam ediyor. Prematürelerde bu sindirim aistemi problemleri çok oluyormuş zaten.