AyseninAnnesiiii Canım anafilaktik şok öyle birşey değil. Bir gıda ile ilk karşılaşmasında çok şiddetli alerjik reaksiyon verirse oluyor. Süt alerjisi zaten sizde tepkisini bağırsakta vermiş daha ileri derecede tepki vermez artık. Benim oğlumda da vardı. Çocuk gastroenteroloji doktoruna götürdük. Yetişkinler gibi değil çocuklar, kakasının tamamı kan olsa bağırsaklarına zarar gelmez dedi. Hatta benim bu durumdan rahatsız olup sütümün kesilmesini daha tehlikeli buldu. Eğer bebeğe çok gaz yapıp rahatsız ediyorsa diyet veriyorlar. Sen canını sıkma birşey olmaz inş. Hatta doktor 10 sene önce çok az süt alerjik bebek görüyorduk, şimdi neredeyse her çocukta var, 10 sene sonra da kakada kan normal diyeceğiz herhalde demişti bana