Kızlar psikolojim çok bozuldu kafama takmaktan uyuyamıyorum bilgisi olan lütfen yazsın . Bebeğimin kakasında bir hafta aralıklarla kan gördüm ve geçti randevu aldım alerjiye bebeğimi götürdüm suan kan yoksa test yapıp bebeği delmeyelim daha çok küçük 5 6 aylık olunca getir ama kan devam ederse tekrar getir dedi. Bebeğim 3 buçuk aylık bu arada. Şansa ben eve geldim bebeğimin kakasında tekrar kan vardı randevu günümüze 15 gün var anafilaksi diye bir şey okudum internetten alerjiye bağlı ölümcül vücudun verdiği bir tepkiymiş süt alerjisi olsa böyle bir durum söz konusu mudur bilgisi olan varsa lütfen yazsın içim içimi yiyor 😓