Denizmooom tugbahy6 bizimde 2 3 gündür öyle ağlıyor yarım saate 1 saate kalkıyor yatağın içinde. Allah tan oyun demiyor hemen emzirip sallıyorum kaldırsam oynar kesin😂
tugbahy6 Vanilya gündüz çok güzel uyuyor uykuyu seviyor aslında ama gece oynayacak iişte 🤣 9 buçukta uyandı bu akşam 2,5 da uyur inşallah 🤣