Deletedmom_34 Kız cok kaliteeeee 😨
Bende güvenemedim denemek için aldım triko 3 yas elbisesi almıştım kıızm 3 aylık bu arada 😆😆 cok begendım nakış işlemeli flaan. Babam kımastan anlar ona gösterdim 10 TL ye aldım diye şaka mısın bu cok kaliteli nerden aldın dedi yurtdısı kumaşları burdan gidiyor ama gercekten güzelmiş bu asıl trikk falan dedi 2 saat inceledi şaşırdı 😄 suan da her gece bakıyorum ben. Yine öyle kampanya olsa direk alıcam. Birde bedenlerde büyük. Mesela 6-9 ay tulum lafım kızıma 2 yas gibi düşün önümüzdeki kış giyemez 2 sene sonraya anca 😆 ama olsun lazım sonucta küçük olmasında