Ben ara ara yapıyorum ama kargo ücreti cok fazla oluyor şimdi , oncesinde oyle değildi , orneğin bi ürün 30 ₺ ise nerdeyse 50 ₺ kargo ücreti oluyor , o yuzden alısveris yaparken filtreleme kısmından ücretsiz kargo kısmını isaretlerseniz ücretsiz gelır kargo , ortalama 2 ayda ürünler gelıyor , ürünün kalıtesi tsbii resimde gorundugu gibi olmuyor onun içindr begendıgınız ürünün yorumlarına bakarsanız orda alan kısıler fotograflı yorum yapuyor ben genelde o sekılde yapıyorum daha iyi oluyor ☺️