mustafanin-annesi07 eşek sütü astım, kalp, bronşit, kanser gibi şeylere iyi geldiği söyleniyor ama tam akside söyleniyor ve ağır bi süt olduğu için alerj yapma riski çok yüksek ve onu bulduğunuzda sağıldığı sıcaklığını kaybetmeden yani ilk 10 dk içinde tüketmeniz gerek onun yerine keçi sütü daha iyi olabilir ama tabiki önce doktora danışarak