Humeyra37 aynı şeyleri yaşadım. Göbek fıtığımız da vardı hatta gazdan dolayı. Günde 4 kez 15 damla sab simplex ve günde 1 kez biogaia kullandık. Ayrıca ayak tabanlarına acı elma yağı sürdük. Beline tülbenti kuşak gibi bağladık ve külotlu çorap giydirdik. Mamamızı değiştirdik bebelac nutriconfor vermeye başladık. Ancak böyle rahat edebildi o dönem yavrum. İleriki aylarda azalıyor normale geçiyor ama o dönem çok zordu . Bizi nurse harveys ve maflor daha kötü yaptı. Bir de hergün 1 çay kaşığı saf zeytinyağ verdik