Bizim bebemizde hiç işe yaramadı cok fazlıydı e bebekte 280 küsüratlı gaz damlası var onu alcaz derken arkadasım yurt dısından görmeşti o baya fark ettirdi zaten amerikada her bebekli anne o damlayı kullanıyomuş. Pahalı ama bebeğimi sürekli sancılı hep aglarken görnek cok kötüydü :(