Betujjj _seliinAlparslan10-05 ates cıkmadan ates düşürücü ve firil kullanmayın tazecik bebekler ilaçlar da kimyasal öyle düşünün
hlyeylul _seliinAlparslan10-05 tabi ki de kullanılmamali her aşı ateş yapmıyor çocuğunuza boş yere ilaç veriyorsunuz bir de ateşin çıkması iyi aşıyla içine entegre edilen mikropla başa çıktığını gösterir bu