Havvamurat merhaba post için teşekkürler bu dediklerinizin aynısını uyguluyorum ek olarak doktorum karışım asla önermedi
pekmez gibi şekerli şeyleri bilmesine şuan gerek yok dedi
muhallebi asla önermiyor
meyvenin suyu değil kendisi olmalıymış
her ögün mutlaka uyku öncesi verilmeliymiş
duştan sonra nemlendirici ıslakken cilde sürülmeliymiş
ve mutlaka kız bebeklerde silme işlemi yukarıdan aşşağıya saf pamukla olmalıymış
ateş 38 olmadan ilaç verilmemeli ve dönüşümlü kullanılmamalıymış
tırnaklar düz kesilmeliymiş
öglen yemeği en kalorili ve doyurucu ögün olduğundan dolayı 2-3 saat arayı açmak gerek birşeyler verilmemeliymiş
aşı öncesi kontrol amaçlı ateş düşürücü kesinlikle içirilmemeli.
Anaokulu öğretmeni olarak ekleyebileceğimm ;
her ağladığında yapmaması gereken şey sırf ağlamasın diye yapılmamalı , aşırı kısıtlamamalı veya aşırı serbest bırakmamalı sınırlarını bilmesi amacıyla kurallar olmalı her daim karaelı kesin net bir dil kullanılmalı , her daim iletişim kurarken bebeğinizin boyuna gelerek göz teması kurarak yapılmalı, kaş göz ile kızgınlık belirtilmemeli , cısss !! Hayır !! Yapma !! Gibi kelimeler yerine neden sakıncalı anlatılmalı ve ilgi başka yöne çekilmeli.. çok fazla hayır kelimesine kalan çocuk hayır ın bir süre sonra ciddiyetini kaybetmektedir.
Naçizane önerilerim ,
Sevgiler 💕