Baby01 valla kilo alımına bir faydası yok ama balık yemediği için piyasadaki en iyi balık yağı markası diyebilirim içim olarak da tuttu furitti en iyisi balık yağları arasında en yumuşak güzel içimi olan diyebilirim bende içiyordum bebeğime verirken oğlumda kullandım kızımda 1 yaşında olsun onada kullanıcam inşAllah