Minikmucizemiz1301 M-r-v aynen kesin çözümü zaman diyor doktorlar zaten ona alıştım nerdeyse 4 gunde 5 gunde bir hastanelere gide gele nasil gecer 4.5 ay daha bilemiyorum üstelik tek başına bakınca da daha da zorluyormus
M-r-v Minikmucizemiz1301 aynen canım kesinlikle zor oluyor. Bende tek başıma bakıyorum diyebilirim. Allah yardımcımız olsun ınsaallah
M-r-v Minikmucizemiz1301 ınsaallah canım. Eğer sorun laktoz sa fayda vermeyebilir. Insaallah o değildir de sizde Bi an önce şifa bulursunuz canim
M-r-v YigtnAnnesi bir çay bardağı suyu kaynatiyorum. Yarım çay kaşığı rezene yarım çay kaşığı top kimyon atıp 5 10 dk demliyorum. Sonra 3 4 çay kaşığı bebeğime sabah öğle akşam veriyorum canım 🙂ınsaallah şifa olur size de 🤲
Melake Damlasu23 sap simleks kullanıyorum bol bol masaj karnına ayak altına elinin içine her altını açtığımda masaj yapıyorum karnına cıkartıyor birde bisiklet hareketleri bacakları karnına cekme. 2 ay 10 günlük şuan
Susam02 Damlasu23 nurse harveys gaz damlasi birde max biotic probiyotik damla. Kolik olan bebegime en faydali olanlari. 3 ay 20 günlügüz .
M-r-v YigtnAnnesi he kiz he 😂 Vala bende işe yaradı gülüm ınsaallah sizde de yarar. Eskisi kadar ağlamıyor gazını cikqrtqbiliyoruz kolayca
Oglununannes Damlasu23 valla kaç kişiye önerdim sadece bir kişi aldı çok etkili damla değil bitkisel bir şey aşırı faydası var deneyen faydası i görecek ama tek biri kişi denedi ce çok memnun
Buseennar Annesinin_kuzusu00 nasıl veriosunuz peki anlatır mısınız bende duydum nasıl kullanldğnı bilmiorm
Annesinin_kuzusu00 Buseennar kucuk bi cezvede suyu resene yada kimyonu hangisini istiyorsaniz suyun icine katin kaynatin.Sabah igle aksam 3 er cay kasigi yani gunde 9 cay kasigi veriyorsunuz.Eger emziriyorsabiz sizinde icmenizi tavsiye ederim sutten bebege gecer
M-r-v YigtnAnnesi kabız olmuştur canım. Elin de zeytin yağ varsa bir cau kaşığı icir istersen. 3 4 gün öncesinde benimki de öyleydi yağ icirmistim faydası da ölü akşamına yapmıştı