M-r-v denedim bugün ama baska bi sorunu var sanirim gazdan ötürü ağlamıyor yarin doktor kontrolu var insallah başka bi sıkıntı değildir bende herseyi denedim diyebilirim damlalar içinde masaj biraz fayda ediyor birazda kendisi çıkarıyor emziremiyorum cunku sütüm yok mama verince de gaza yeterli gelmiyor haliyle laktozsu mama önerdi doktor oda ozel siparişle geliyormuş bakalim 3 gun daha böyleyiz anlaşılan insallaj kimyonda iyi gelirde hic değilse saatlerce aglamaz sesi falan kısıldı artik 😔