Kirpigiller Amineninnannesii sleppy kullanıyorduk çok zamlandi şuan baby turcoya geçtim hem hesaplı hem de aynısı gibi hiç zarar vermedi bebeğine sızdırma da yapmadı
yusufarasmom tecrubesizkoala bizde aynı şekilde kullandık hangi bezi kullansanız da biraz bol gelecektir bir iki haftaya düzelir çünkü gün geçtikçe kilo alıyorlar
kuzey-21 Amineninnannesii ben sleppy kullanıyorum 120 adet 160 TL ye alıyorum. 4 numara. Diğer uygun bezler bile sleppyle aynı fiyta denk gelmiş neredeyse hatta daha pahalıya bile denk geliyor. Allah yardımcımız olsun