luluuu Amineninnannesii böyle bir bebek bezi şu an için yok maalesef. Ha bir tık belki fiyatı düşük olan olabilir ama onlardan da genelde şikayet duyuyorum 😐
Deletedmom0099 Amineninnannesii hepsi birbiriyle yarışıyor eskiden bime ucuz derlerdi ama baktım molfixle 15-20 kurus fark var bütün bezlerle arasında molfixten devam ediyorum o yüzden
momand_dad12 Amineninnannesii ben gündüzleri kullanmak için farklı markalar alıp deniyorum uygun fiyatlı olanlardansgeceleri molfix böyle biraz daha uygun oluyor
tecrubesizkoala yusufarasmom ya Birşey sormak istiyorum 3 numara ve 3 midi numara farklı şeyler mi bize 2 küçük geldi eşim 3 midi almış o da büyük geldi
mihrosum Ah canım artık ucuz bez yok. Kalitesi dusuk daha uygunnbez var. Prima premium care kullanıyorum ddgısemıyırum anında pısık oluyor anlamadım gitti
zuleyhaninannesi Amineninnannesii BİM’in bezi hem güzel hem uygun ben primadan geçtim keşke direk alsaymışım Fuzuli para
tecrubesizkoala yusufarasmom ya 3 midi de 4-9 kg yazıyor bebeğim neredeyse 6 kg ama çok büyük geldi yanları tam sarmadı
prensinveannesininguncesi Amineninnannesii gece gündüz prima kullanan ben gündüz Sleepye geçtim gece hala prima kullanıyorum ama gündüz için daha uygun bez düşünebilirim aslında
Turunckafam Amineninnannesii vallahi bu bezler yildirdi beni bugün aldıysan en uygunu yarına birak daha pahalı . Bez büyüdükçe adet azalıo para çoğalıyor 5 no şuan en pahalı bez ara numara diye galiba 6 bile ucuzdu 5 market gezdim 🤷🏻♀️ 80 tanesine 167 verip döndüm sleepy 🥺
yusufarasmom tecrubesizkoala bizde aynı şekilde kullandık hangi bezi kullansanız da biraz bol gelecektir bir iki haftaya düzelir çünkü gün geçtikçe kilo alıyorlar