eylulmin MinelAskEla yazılımsal hata olabilir mi acaba? iPhonelarda bazen çok saçma hatalar çıkabiliyor. Mesela yeğenimin telefonundan Instagrama girilmiyordu. Uygulama var ama hesabına giriş yapamıyordu. Başka telefonlardan girince açılıyordu ama. Bu tarz bi hata olabilir.
MinelAskEla eylulmin tek şey bu kalıyor belkid yazılımsal sebeb çünkü resmen tlfnun herseyine baktım bulamadım
Minikpanda12 MinelAskEla bazen o tuş hafif dokununca da oluyor benim bı ara bozulmuştu hafif elim değince degisiyordu o olabilir ya da rahatsız etme modu belli saatlerde devreye hiriyo olabilir ayarlarına dikkatli bakmak lazım
MinelAskEla Minikpanda12 aynen bende o seveble girdim baktım ama dediğinz şeyler normal sanırım yazılımda bi sorun var bi arkadaş öyle yazmiş çünkğ bende bu sebebin sorunu en ufak ayrıukadar inceleme yaptım yani tlfnu kurcaladım ama ses ile sorunu bulamadım
AgentMom MinelAskEla ayarlarda erişebilirlik te dokunma, assistive toucha girin. Oradan muhtemelen özel eylemlerden tek dokun ya da çift dokun kısmında ses aç açılmıştır. Bende çift tıklayınca ses kısılıyor. Tekte ekran resmî alıyor. Bir bakın
MinelAskEla Katya onunlada sessizd alıyorm tabi yani her ikisini de denemiş olarak bu sorun oluyor . Yani bugunde şimdide aynısı oldu yani sessize aldıgım tlfn sesi açık bende anlamadım Sebebini