Kızlar merhaba ya bayadır çözemediğim bi durum var çok iyi anlayan varsa bi el atsın şuna.
Şimdi ben geceleri yda gece yatarken de telefonu sessize alıyorum sabah 4-5-6 gibi ne zaman kalkarsam bi bakıyorm telefon sesi açılmiş ? Sanırım belli bi süre sonra otomatikmen açılıyor sesi tlfnu kurcaladım ettim vs ama bulamadım bu ses neden kendi kendine açılıyor .