Sewo canım bebeklerin öyle bir dönemi oluyor sabret kalsın kucağında . Benim bebeğimde öyleydi meğer atak haftasındaymış . Geçince o da normale döndü . Bebeklerimiz çok küçük onlar için en güvenilir yer ana kucağı, şu an buna ihtiyacı var demek ki kuzunun . Hiç bölme endişe de etme geçiyor