bu aylarda bebekler kesinlikle uyumalıki büyüme hormonları uykuda salgılanıyo yoksa kilo geriliği başlıyor pes etmeden uyutmaya çalışın kontrollü bi şeklde gündüZleri yüz üstü yatırın bi saat öyle uyutmayı dene ben çok rahat ettim kızım 4 aylık halen gündüZleri yüz üstü uyur ve güzel gaz çıkarır