DDG88 Mumsy bizimki 7.7kg, hala 3 kullanıyorum ama 4 çok rahat olur. 4 de aldım zaten, bir gün kaka yapmazsa hep 4 takıyorum çünkü 3 yetmiyor o durumda.
2bebelianne__ Mumsy prima premium care külot bez kullanın 4 numara tam olur Kızım 10 buçuk kilo falan bizde 4 numara kullanıyoruz 8 kilodan beri
Deletedmom6262 Mumsy 5 aylık ama doktor ayına göre boyu uzun olduğunu söyledi belki ondan olabilir küçük gelmesi
Mamasboy Mumsy bize tam geliyor şuan 2 beden kullanıyoruz 1 ay önce 4.500 kg idi 2 beden kullanıyorduk şuan 6 kiloyu geçmiştir diye düşünüyorum hala 2 numara kullanıyoruz ama yakında 3e geçeriz diye düşünüyorum. Yani bize tam geliyor kalıp kilo uyumu
Asl90 Mumsy kalıpları normal. Biraz bebeğe bağlı bacakları tombul falansa 5 bile olabilir ama şu an için 4 numara uygun olur