Glmrv hahahahaa sevgimiz ortakmış bak ondan 😂🥰 bende cok seviyorum ya ama pembesini sanki pek sevemedim mor kullanıyorum yıllardır pembesini sarısını denedim yok geri Mora döndüm alışmışım ona 🤣 bende çamaşırlarımı yıkayıp kurutmadan çıkarınca katlıyorum dolaba koyarken sıkıyorum üstten şöyle bir fıs fıs atıyorum dolaba mis gibi kokuyor cokta kalıcı valla ay cok övdüm canım spreyimizzz🤣