Ecemegem belli saatlerde ağlıyorsa kolik olmuştur. Gaz sancısıdır bağırsakları zor gelişirmiş bebeklerin zaten. Sabredin geçer inşallah en kısa sürede elinizde battaniye de vs sallamayı denediniz mi? Sakinleşiyorsa gazdandır kesin. Arabada gezmeyi, sıcak su torbasını, kat kat çorap giymeyi, çok severdi benim bebişim hızlıda attık gazımızı. 12 gün sürdü sürekli ağlaması. Geçer annesi. ❤️🤍