Bebekler ilk 15 günde emmeyi kavrıyormuş. Bu süreçte biberon verince emmeyi unutuyor ve memeye de biberon muamelesi gösteriyormuş. Şahsen ben bunu yaşadım. Bebeğim memeyi resmen eziyordu. 2,5 aylık olana kadar göğüs yaralarım geçmedi emzirmek eziyet gibiydi. Emzirme uzmanına gittik ve emmeyi öğrendi şimdi de biberon tutamıyor. Bu ay kilo alamadık covid geçirdik mama verin dedi doktor. Lansinohla biraz mama verebiliyorum. İlk avent kullanmıştık beni bitiren biberon oydu.