Hanımlar merhaba.. Dün paylaştım sanıyorum bu konuyu ama sanırım paylaşmadan çıkmışım uygulamadan .Emziren anneler eski kilonuza ne kadar sürede ve nasıl döndünüz,? Hamilelikte aldığım 13 kilonun 10′nu kırkım çıktıktan sonra vermiştim..Şimdi ise verdiklerimi almış gibiyim.. Giydiklerimden anlıyorum yaklaşık iki buçuk aydır tartilmiyorum..Spora hafif egzersizlerle mi başladınız? Sezeryan Dikislerim olduğu için ağır karın çalışmaları yapamıyorum..Rutine bindirdiginiz beslenme ve egzersiz var ise onerebileceginiz ,sizi burda bekliyor olacağım 🤗