Egem06 Funda80 Allah yardımcımız olsun umarım küçük kuzuna geçmez benim oğlum 2.5 yaşında kızım 11 bu süre zarfında kızımda oğlumda okula gitmeyecek ablası yapabildiği kadar ablalık yapacak oğluma eşimde ortalık yemek vs işiyle uğraşıyor 😳
Funda80 Egem06 amin 🤲 bebegimede geçti ama öksürüyor hapşuruyor halsiz. Allahtan bir doz aşı olmuşum. Hayırlısıyla geçer gider inşallah Bizdede eşim ortalıkla yemekle filan uğraşıyor.
Badelikom1 Funda80 şuan bende 5. Günümdeyim kızıma eşime hiç bulaşmadı benimde hiçbişeyim yok çok şükür hiç korkma panik yapma limonlu su iç portakal ye bol bol kekik çayı önerirrm birde
Funda80 Badelikom1 portakal suyu içiyorum kekik çayı sumak çayı filan içiyorum hep. Inşallah atlatırız biran önce. Eşimde var mı bilmiyoruz henüz test verdi bakalım