zeynepbalci ardenbebekk valla kendi az az zor zor içiyodu oyaladım vermedim 2 saat 2 buçuk oldu 3 oldu şu an 3 buçuk filan 4 saat oluyo bazen
ardenbebekk zeynepbalci bizimki de uyandıktan 1.5 saat sonra 60 1 saat sonra bi 60 daha içiyor direkt 2.5 saatte 120 içse çok rahat etcez
zeynepbalci ardenbebekk gıdım gıdım içmeleri beni delirtiyo ya bi anda mık geliyo anlamıyorum yada biberonla gaz da yuttukları için mi istemiyorlar çözemedim
zeynepbalci ardenbebekk aynen öyle ama arayı uzatıp 60dan sonrasını şarkıyla oyuncakla bitirtiriyodum uzun içmeye alıştı gibi