Kızlar bebeğim 4 aylık 2930 doğdu su an 6400 beni emiyo işe başladım nolur nolmaz diye mama aldık ama hiç vermedik daha sütümü sağıyorum onu içiyo sizce kilosu nasıl günde 1 kere de olsa mama vermeli miyim? Ebe istersen ver dedi kararsız kaldım ben de