Ege3410 mariecurie20 bu kadar da hasetlenmeyin yahu okuyun sizde kutsallığıni bu kadar içten savundugunuz mesleği yapın. Ahahhahaa komik seni
mariecurie20 Ege3410 ben zaten okudum canım merak etme. Sanki çok büyük iş başarmış gibi okuyun diyor bir de
mariecurie20 Ege3410 hemşireyim aayy bu hasta ölmek üzere iyileştirip getirin demiyorum mesela. Herkes işini yapıp çenesini kapasa ne kadar hoş olur
Ege3410 mariecurie20 işim benim öğretmek sizinde kıskanmak 🤣 ama ben doğrusunu öğretirken neden yanlış ogrenmis olsun dimi. Bilmiyorsan öğretme madem ogreteceksin bak bakalim nasıl öğretiliyor. Her şeyi bilirler ama onu bilmezler.
Deletedmom789 Ege3410 bir meslektaş olarak üslubunuzun eksilerde olduğunu size öğretmeme müsaade edin.
simiyyy Ege3410 eleştirilince işi arsızlığa vuranlara kaldıysa öğretmenlik ben biraz çocuklarımız için üzüleyim
Bozzzzy Ege3410 pardonda canım sen kendini ne sanıyorsun değil öğretmen Cumhurbaşkanı bile olsan kıskanmam seni sen kimsin ki? Kendini çok yüksekte görme bir gün çakılırsın 😂😂😂😂
mariecurie20 Ege3410 ya sen kendini çok önemli sanıyorsun heralde neden kıskanayım seni. Yazdığın cevap canımı sıktı alıntılayıp cevap verdim ben de zaten. Bu kadar önemseme kendini hayat üzer seni
Busegg Bozzzzy artık harfleri okulda be ce diye değil bı cıı şeklinde sesle öğretiyolar bundan dolayı sıkıntı yaşayabilir. Bi de bi ilkokul öğretmeniyle konuşmuştuk alfabeyi evde öğrenirse okulda ne öğrenicek arkadaşlarına nasıl uyum sağlıcak demişti. Yani üstünde durmanız gereken bi konu değil bence öğretmeye çalışmayın
Yica Bozzzzy erken okur yazarlık hakkında bir çok kitap var. Benim kanaatim de eğer çocuk talep ediyorsa neden durduracaksınız ki
Bozzzzy Yica ben onu öyle puzzle yapsın diye almıştım sayıları biliyor gerçi de alfabeye de bu be anne bu ne diyor sürekli o yüzden öğretmen zorunda kalıyorum çok istekli doğru öğreteyim dedim sadece 🥰
Ege3410 mariecurie20 seni çok mu üzdü ondan mı bu saldırganlık bu hasetlik ay kiyamam ben sana. Siz beni düşünmeyin siz kendinizi düşünün. Ahahhaaa alintilamis bir de 🤣
Ege3410 Busegg söyleyince kızıyorlar ama 🤣 üç gün sonra okula gelip aglasiyorlar. Yok cocugum şöyle zekiydi böyle akilliydi iki yaşında bütün alfabeyi biliyordu falan.🤣
Busegg Bozzzzy artık bizim zamanlar geçti her şey değişiyor. Siz öyle öğrenmiş olabilirsiniz ama artık öyle öğretmiyolar
Yica Bozzzzy anladım. Maşallah diyorum 🧿 böyle okudukça bende çok heycanlaniyorum benimki daha çok küçük 8 ay 20 günlük. Bakalım biz nasıl olacaz. Belki sizde bir öğretmene vs danışabilirsiniz. Belki yardımları dokunur ya da bilmiyorum kreş düşünebilirsiniz
Deletedmom8453 Bozzzzy Bizimki de 22 aylık bütün harfleri sayıyor. Başta bende yok öğrenmesin okulda bildiği için okula hevesi kalmaz dedim ama artık çok geç 😂
Bozzzzy Deletedmom8453 aynen bizde öyle çok erkenden başladı bile şimdi hepsini biliyor 😂😂 neyse doğru öğretelim bari
Busegg Ege3410 kızıcak bi şey yok ki. İlgilenildiğinde bütün çocuklarda inanılmaz bi potansiyel var zaten. Bende bi dönem bi okulda halkla ilişkilerde çalıştım. Evet gerçekten bütün ilkokul velilerimiz çocuklarının çok farklı ve zeki olduğunu iddaa ediyodu😄 hatta aramızda artık makarası dönüyodu 😄
calikusuu Bozzzzy Ses temelli öğrenmeye geçildi. Artık çocuklar be, ce şeklinde değil de bbbb, cccc ağızdan çıktığı şekilde öğreniyor. Yöntemi bilmiyorsanız öğretmeyin, birinci sınıfta zorluk Yaşar ki harf öğrenmesi için çok erken.
Zeyno111 Bozzzzy Alfabe öğretilmemeli diye biliyorum hem öğretmenlerin öğretme şekliyle kafaları karışabilir hem de bilen çocuğun ilgisi okulda sıkılabilir dağılabilir. Sayıları bile belli kısımda öğreniyorlar.
Ege3410 Busegg hepsinin bebesi öyle zaten hiç şüphe yok buna 🤣 hepsi küçükken neler öğrenmişti neler biliyorlardi 🤣 sonra yine kendileri üzülüyor. Her çocuk aynı anda tabiki öğrenmez ama yanlış bilineni düzeltmek daha zor.
mariecurie20 Ege3410 sen böyle velilerle falan dalga geçmeye devam et. Saygısız. Umarım senin gibi bi öğretmene denk gelmeyiz. Saçma sapan emoji falan koyunca laf sokmuş mu oluyorsun bana sökmez. Senin öğrencin olan zavallı çocuklara üzüldüm ne kadar şanssızlar
Busegg Deletedmom8453 sayıları kaç yaşında ve nasıl öğrendiii? Benim kızım da 17 aylık devamlı sayarak yapıyorum her şeyi ama sallamıyo 😄