Kızlar bir puzzle almıştım alfabe puzzle neyse oğlum sürekli bilmek istiyordu anne bu ne anne bu ne diye bende sürekli söyledim bu f bu c vs diye şimdi 2,5 yaşında alfabeyi tanıyor koyarken yerlerine f c b falan diyor 🧿 bu kafama takıldı acaba iyi mi kötü mü diye ☹️ Hata mı yaptım sizce?