Sumoo Kendinizi bu fikre endekslemeyin. Bol bol suyunuzu için, vitaminlerinizi alın oluruna bırakın. Az da olsa sütünüz varsa bu bebeğinize şimdilik bu miktarın yettiğini gösteriyor. Bebeğiniz büyüdükçe süt miktarınız da artacaktır. Moralinizi yüksek tutun. “Çocuk doyuyor mu, sütün yetmiyor, aç bu çocuk” tarzında konuşanları kafanıza takıp kendizi üzmeyin. Bu tamamen bünyenizle alakalı. Olmadığı yerde de mama takviyesi yaparsınız, bu ne sizi yetersiz yapar ne de çocuğunuzu yeterli besini almadığını gösterir. Sağlıklı bir şekilde büyüsün bıdığınız 😊