Beyazzambak rica ederim yardımcı olabilirim umarım. ben kocaeline taşındım önceden İstanbul’daydim burda daha yeni bir doktor buldum ay sonunda ilk kez gidicez. Bahsedeyim size neler yiyorum kahvaltıda zeytin reçel marul dere otu roka hurma yiyorum öğlen yada akşamda haftada bir balık yiyorum kuzu eti yiyorum kuzuyu kıyma yaptırıp köfteler yapıp buzluğa attım mesela. sebze olarak patates havuç salatalık kabak ıspanak patlıcan yiyorum. Paketli gıdaların hepsi yasak çünkü içlerinde peynir altı suyu mutlaka oluyor aklınızda olsun.Dışarda yiyebilecegimiz tek şey kuzu ve balık:) dün bulguru yedim mesela bugüne yansıdı gaz oldu artık bidaha yemem uzun bir süre. Kurubaklagilleri sizin bebeginizin durumuna göre gozlemleyip yiyin siz. Benim bebeğim gaz konusunda çok hassas kolik olduğu için ben bunları tuketemiyorum ama sizde böyle bı sorun yoksa bulgur,pirinç,mercimek vs.. bunları eklersiniz bence. Ben doktor değilim tabiki ama sizin sorununuzun da bu diyetle geçeceğini düşünüyorum umarım öyle olur🙏🤗 aklimdayken bu diyetle süt azalmıyor hiç endişe etmeyin. Sütü yapan tukettiginiz sıvı özellikle su tüketimi bizzat yaşamış oldum bunu ki hic bı zaman bol bol sütüm olmadı ama bebeğim hep doydu. Hatta biz mama aldık raporla eyvah süt azalicak kesin diye ama bir kez kullanmıştım bebek yiyecek mi diye onun dışında hiç ihtiyaç olmadı içiniz rahat olsun.ben multivitaminde kullanıyorum doktorumuz bebek vitaminleri senden alır ama senin vücudun eksik kalabilir demişti mantıklı geldi o yüzden kullanıyorum. 2 hafta hiç kaçak olmadan diyeti uygulayinca büyük oranda sorunlar ortadan kalkıyor. 🌺