Irmakprensesinannesi _ipekk18 qma 3 ay itibariyle uyandırmasınizda olur ben kızım da öyle yaptım şuan ne zmn ister se açikirsa o zamn uyanıyor genlde ama biz 6 ay 14 gunluguz 3.aylikti doktorumuz artık uyandırma dedi zatn o gü bugündür açlık anında anında uyanir😁
Irmakprensesinannesi _ipekk18 benim kziim da premeture 33 haftalık doğduk 1865 gr di 46 cm di şuan 6 ay 14 günlük 6600 gr 67 cm bir kziim var şuan mesala uyuyor qksam 10:20 geciyordu uyudu emdi mamasını yedi halada uyuyor 6 gibi kalkar muhtemel mesela
Elifnuronuk _ipekk18 sarılık yoksa kan şekeri düşmez sarılık onu uyuttuğu için uyanamayıp aç kalıyor o yüzden kan şekeri düşüyordu ama artık sarılık yoksa kendi acıkınca uyanır bence bırakın mışıl mışıl uyusun dinlensin
_ipekk18 Elifnuronuk çok uğraştım geriniyor ıkilip sıkılıp uyuyor ağzını büzüyor açmıyor tok galiba 🤷♀️☺️ uyanmiyor gözünü açıp geri kapıyor
Mavis34 _ipekk18 henüz çok ufak kan şekeri düşer 4 saati bulmamalı uyuması demişti bize doktor şekeri düşmese bile vücudu süssüz kalır organları etkilenirmiş
_ipekk18 Mavis34 ay öyle mi gözüme uyku girmez zaten şimdi 😔 bekliyoruzm denedim burnunu sıktım alt değiştirdim gözünü acıyor geri kapatıyor ağzını büzüyor açmıyor tok galiba 🤷♀️🙂 aç olsa emer sütü degdirdim yok emmiyo
Sinemisssss _ipekk18 bizzat yaşadım 2.ay itibariyle gece ne zaman kalkarsa emzirdim kilo alımı ilk 15 gün 10 gr dı hiç unutmam 4.aya kadar her gece alarm kurdum sonrası artık ona bıraktım. Beslenme saatlerinin uykuyla bir ilgisi bizde olmadı kızım akşam yatar sabah kalkar hiç uyanmadan . Zaten sen şimdi uyuyamazsın ki onu emZirmeden
_ipekk18 Sinemisssss aynen bekliyorum içim rahat değil alıştım ya hergun kurmaya uyanmadı bide dert oldu içime
esolinn _ipekk18 kırkından sonra problem olmaz bırakın uyusun. Bebeklerin beslenme kadar uykuya da ihtiyacı oluyor 3.5 aylığız 40 gününü doldurduğundan beri uyandırmıyorum ben zaten 6 saati geçmiyor. Uyandırıp beslemeye alıştırırsanız öyle gider ve ilerleyen zamanlarda bu sizi çok yorar. Doktorumuzun da önerisi bu yöndeydi.
_ipekk18 esolinn yaaa ay nebilim bana bişey demedi doktor bende hep böyle yapıyorum çünkü 36 haftalık doğduk prematüre o yüzden belki sık emzir demiş olabilir bana
_ipekk18 senay-12 aman nebilim canım panik oldum doktor 2.3 saatten bir emzir diyince bende hep alrm kuruo öyle yapıyordum
senay-12 _ipekk18 yok canım hiç gönlün rahat olsun bende öyle yapıyordum ilk zamanlar hep uyandırdım sonra sarılığı bizde geçince artık bıraktık bebeğim ne zaman uyanırsa o zaman süt veriyordum zaten artık farkında bazı şeylerin o yüzden sende uyu dinlen uykunu al
esolinn _ipekk18 Benimki de 36 haftalık doğdu gelişimi gayet iyi merak etme. Zaten acıktıklarında ortalığı yıkıyolar 😂
_ipekk18 Irmakprensesinannesi yaaa baya olmuş maşaâllah ☺️ bakalm bende doktoruma soracagm saat kurmam gerekiyormu dert oldu içime kontrolde sorarm çünkü bana bişey demedi
Irmakprensesinannesi _ipekk18 teşekkürler 🙏🙏😇 3 ayı geçtiyse gerek yok kurmanızı cmku bebeklerin gece uykusuna da ihtiyacı var büyüme hormonu salgıladığı için
_ipekk18 Irmakprensesinannesi yok daha 3 ayı geçmedi 41 günlüğüz,😇 Evet büyüme hormonu gece salgılanıyor onada ihtiyaç var
Irmakprensesinannesi _ipekk18 himm daha küçükmüş aslinda sariligi yoksa tehlike yoksa uyanır kendiliğinden benim 2 3 aylıkken 3 4 saat te bir uyanıyor du gündüz 2 saat te bir uyanıyor son 1 aydır gündüz 30 dk mak uyuyor oda zar zor 😁😇 ilk 3 ay uykuları gündüz biraz rahat oluyor gece zor oluyor emzik emmiuorsa özellikle ama sonra değişiyor lar
_ipekk18 Irmakprensesinannesi elhamdülillah fetoterapide gördük sarılık için atlattık 🤲✨ doktor sarılık kalmadı dedi gündüz bazen güzel emerse 2.25 saatte emiyor bazen 1 saatte değişiyor işte geceleride 2.5 saate kuruyorum uyanmazsaa alt değiştirip uyandırıp emziriyordum bugün duş aldırdım 11.30da emdi hala uyanmiyor 😇☺️ gözünü açamıyor uykudan mışıl mışıl uyuyor iki burnunu sıktım alt değiştirdim gözünü acıp kapatıyor ağzını büzüyor açmıyor tok aç olsa yıkar ortalığı diyorum😇☺️ bekliyor ama ellemiyorum artk bakalm uysun az daha
Irmakprensesinannesi _ipekk18 yani illaki uyanır hiç bebk kolay kolay açlığa gelemez sariligi yoksa açlık anında bebkler yıkar ortalığı kziimdan biliyorum 10-11 arası kahvaltı yapior ben kahvaltısını hazırlayan a kdr başımda Ağu bugu yapıp bağırıp duruyor beni besle diye bzi artık öğün yediğimiz için meme ve formül süt dışında:)😇🥰ilk zaman lakin tadını çıkartın derim sonra huyları bir anda değişiyor bırakın uyusun bisi olmaz artık 1.5 aylık olmuş zatn tehlikeyi atlatmış gece uykusu önemli bebeklerde
_ipekk18 Irmakprensesinannesi maşaâllah prensese büyümüş artık ,🌺 aynen huy degistircek yandık,☺️ bakalm neler bekliyor bizi zamanla Bıraktım valla zorla emcek hali yok🤣 nezaman uyanırsa uyku tatlı geldi mıyıştı beyefendi 😂
Irmakprensesinannesi _ipekk18 iyi ne güzel işte bende kızıma bugün duş aldırdım akşam üstü rahat uyusun diye 1 saat uydu oda aralıklı bir uyandı sonra tekrar uyudu sonra zatn akşam yemeğini yedi emdi mamasını yedi gece uykusuna geçirdim 😁😇 benim kızım ilk 4 ay gündüz uyudu gece sık uyanırdı şimdi gündüz ewde zar zor uyuyor gece de kesintisiz uyuya sıkıntısı yoksa🙏🙏