Kızlar 41 günlüğüz duş aldırdım 11.30 gibi emdi baya güzel emdi şimdi 2.5 saat oldu uyanmiyor emzirmek için altını değiştirdim burnunu sıktım
falan ağzını büzüyor sıkıca tok sanırım 🤷♀️🙄 duşun verdiği rahatlıkla gözünü açamıyor ☺️
En az 2.5 3 saatte emmeli deniliyor ya fazla geçerse saat bişey olur mu ?