Giraysmom20 Merveckk bende oğlumda test yaptım sonuç 2 saat sonra baktığımda pozitifti sabah birdaha tekrarladı bu sefer direk çift çizgi çıktı hastaneye gittiğimde 6 haftalık hamileydim, bence direk kan testi verin
agns Merveckk bir süre sonra çıkan sonuca itimat etmeyin zaten anladığım kadarıyla regl gününden önce yapılan bir test değil erken yapmış sonuca geç bakmışsınız biraz bekleyin öyle yapın
Minakanne Merveckk Kan testi ver daha net sonuç alırsın yada erken gebelik testi alıp tekrar yap 2.cizgi çok silik cikmis benimkide öyle çıkmıştı var gibi
Huma_ozlem54 Bende aynısını yaşamıştım akşam yaptım ilk çıkmadı testi atmadım sabah baktigimda aynı sizinki gibiydi kan verdim hamile oldugumu öğrendim var gibi duruyor hayırlısı olsun insallah hakkınızda
Filtrekahvelianne2 Merveckk benim testim de 1 saat sonra böyle çıktı geçersizdir dedim mide bulantim artinca anladim hamile olduğumu aynı böyleydi
Birgaripyolcuyum Merveckk silik de çıksa gebelik kabul ediliyor cinim hayirli olsun 😁 en sağlıklı test sabah yapılan
1Dost Merveckk iki çocuğumda da bi kac saat sonra kıl gibi ince çıktı flaşla bakarak anca gördüm kan verdim vardı bence kesin var olmasa bu kadar net çıkamaz ama şeyde olabilir adete yakın hamilelik hormonları yükseliyormuş
Bebegiminannesi Merveckk hamilelik değil canım adet dönemin yakınsada olur bende test yaptım 2 saat sonra çizgi çıktı gidip kan verdim negatif di
Mercimek26 Aynı testte aynısı başıma geldi. Hatta benim ki bir tık daha pembeydi. Ertesi gün adet oldum ben.
Aminem Merveckk bnmde böyle olmuştu tesadüf atmadığım için 2.çizgiyi görmüştüm ve hamileydm kızım şuan 28 aylık😂