Merveckk Test yaptım tek cizgiydi makinenin üstüne bıraktım gelip bi kac saate gelip baktığımda böyleydi ve bugun adet günümdü olmadım nedir sizce kizlar
JUTENYA Merveckk benimde böyleydi hatta ertesi gün meraktan tekrardan baktım böyle silik çizgi doktora gittim var dedi sizin de hamilelik bence
birmelekannesiiio Merveckk 5 dakikayı geçtikten sonra dikkate alınmıyor testler ilk çıktığı anda nasılsa odur. İçin rahatlaması için istersen sabah bidaha yap canım
Kattyperryy Adet günün yaklaşınca da böyle oluyo ben de yapmıştım silik çıktı biri 2 gün sonra adet oldum adet olmaya yakinda silik cikio
Mery35 Merveckk yani silikte olsa bı çizgi var hamile gibi görünüyor ama kaç dakikada çıktı o önemli bence testi tekrar edin yanından ayrılmadan bakın sonuca tekrar
Merveckk ikiKudurukAnnesi istemiyorum demek beni biraz kotu hissettiriyor ama içimdeki bu bebegim 13 aylik ve sezeryan oldum
Happymamss Merveckk canım çizgide pembelik var gibi pembe ise vardır kuruma çizgisi renksiz boş oluyor . Ben pembelik görüyorum sanki hayırlı olsun
Birdunyabircennetannesi Merveckk Valla canim oğlumu öğrendiğimde daha silikti ve 2 saat sonra çıktı. Olmayınca hiç cikmiyor testte cidden. Hayırlı olsun var gibi kan versen iyi olur