Altaycenk Beğenmediyseniz sizin istediğiniz gibi yapmadıysa tekrar gidin mutlaka. Bende yaşamıştım böyle bir şey 1 gün sonra nikahım vardı saçlarımı boyatacaktım düz sarı istedim komple adam o zaman platin yapmıştı. Olmadı dedim ama mecbur kalktım işe gittim. Ruh gibi oldum. İş yerine bi geldim arkadaşlarım dalga geçiyor ey ruh geldiysen 3 kere vur diye 😂 yemek molamda koşa koşa gittim boya tekrar çok kötü kimse beğenmedi benim nikahım var dedim. Adam 1 saat içinde boyadı yine aynı e abi değişmedi dedim oldu oldu dedi. İşe geldim eee hani niye boyatmadın dediler benim moral yerlerde. İş çıkışında tekrar gittim dedim içime sinmedi hiç boyamadınız. 3 kez boyattım bir gün içinde adam dedi yanar yok dedim yanmaz. 1 gün içinde 3 kez bpyattım sonunda olmuştu 😃