Yagmurmert Emine1414 ben kuuck kavanozlardan kullanıyorum. Elmalı muzlu var bsuru cesidi var. Sütlacı var. Kızım cok seviyor. Hergun veriyorum. Bi sıkıntı da yasamadım.
Prenseslerinannesii Hatice_Metin32 benımde bebegim 4 ay 14 gunluk ama daha o tur mamalardan almadım korkuyorum
Hatice_Metin32 Prenseslerinannesii ilk bende vermek istemedim ama normal mama çok kilo aldırmaua başladı o yüzden ek gıda olarak en uygun onu gördüm ve 11 gündür hiçbir sıkıntı yaşamadım
guvesra ek gıdaları 6. aydan önce önermiyor doktorlar. bazı mamalar ticari amaçla yazıyor 4. aydan sonra diye. ben aptamilin sütlü pirinçlisiyle başlamıştım ek gıdaya ama 6. ayı bitince verdim ilk olarak
kiliclar [bilinmeyen] erken değilmi ek gıda için ben 6 ayı dolduktan sonra başlamıştım şekersizde diye aptamil sütlü pirinçliye bence acele etmeyin
HtcBelis Emine1414 Bende kızıma 4 aydan sonra yedirmeye başladım. Ama Hipp %99 öğütülmüş pirinç ve %99 tahıl olanları kullandim. Hero baby ve diğer markalarda cok fazla karışık maddeler var beyaz şekere kadar. O yüzden tavsiye etmem ama yine de siz bilirsiniz 👍🏻
Asel060519 Hatice_Metin32 canım benim kızımda mamayla besleniyor. Hero baby kaşık mamasına başlayınca nasıl yaptın düzenini kaç saatte bir mama veriyorsun birde kaşık mamasını günde ne kadar veriyorsun
Hatice_Metin32 Asel060519 günde 4 kez veriyorum canım sabahla gece yatmadan önce normal bebelac veriyorum 3 saate bir hero baybinin mamasını veriyorum
Dilekkkkkk Emine1414 canım hipp in yulaf ve pirinçli var bende onları kullanıyorum hipp tavsiye ederim herodan sa daha iyi
Asel060519 Hatice_Metin32 sabah kalktığında bir de gece yatarken bebelac devam sütü, gün içinde de 3 saate bir hero baby kaşık maması veriyorsunuz dimi yanlış anlamadım. Bu kaşık mamasını Biberon da hazırlayıp mı veriyorsunuz devam süt gibi