Emine1414 Merhaba hanımlar. Bebegim haftaya 4 aylık oluyor. Bugün hero beybinin pirinçli sütlü ürününden aldım. 4 ay itibari ile kullanılır yazıyor. Bu arada sadece mama ile besleniyoruz. Kullananlar var mı acaba
Hatice_Metin32 Emine1414 ben kullanıyorum canım 4 ay 11 günlük bebeğim 4. Ayda hemen bşladım ve 11 gündür bi sıkıntı yaşamadım
Yagmurmert Emine1414 ben kuuck kavanozlardan kullanıyorum. Elmalı muzlu var bsuru cesidi var. Sütlacı var. Kızım cok seviyor. Hergun veriyorum. Bi sıkıntı da yasamadım.
HtcBelis Emine1414 Bende kızıma 4 aydan sonra yedirmeye başladım. Ama Hipp %99 öğütülmüş pirinç ve %99 tahıl olanları kullandim. Hero baby ve diğer markalarda cok fazla karışık maddeler var beyaz şekere kadar. O yüzden tavsiye etmem ama yine de siz bilirsiniz 👍🏻
Rodin124 Hatice_Metin32 bende merak ettim benim kızım da 4 ay 20 günlük günde kaç kaşık kaç kere veriyorsunuz
Asel060519 Hatice_Metin32 canım benim kızımda mamayla besleniyor. Hero baby kaşık mamasına başlayınca nasıl yaptın düzenini kaç saatte bir mama veriyorsun birde kaşık mamasını günde ne kadar veriyorsun
DeryaDerin Bizde kullanıyoruz ama keşke hipp in ürünleriyle başlasaymışız şuan hippi sevmiyo tatsız geliyo sanırım herobaby daha tatlı
Emine1414 DeryaDerin bende hipp mama veriyorum ama bulundugum yerde hipp in 6 ay sonrası olanlar vardı
DeryaDerin Emine1414 bizde 5aylık olduk günde bi kez pirinçli sütlüyü öğleden sonra gece yatmadan öncede rezeneliyi
Hatice_Metin32 Rodin124 ben biberonla veriyorum daha 5 kaşık koyup 150 ml su koyuyorum sabah kalktığında ve gece yatmadan önce normal bebek sütü maması veriyorum
AlininAnnesi12 Emine1414 150 cc ve mama ölçeğiyle 5 ölçek koyuyorum mamayı pek içmez oldu o yüzden geceleri veriyorum önce sürekli veriyordum
Prenseslerinannesii Hatice_Metin32 benımde bebegim 4 ay 14 gunluk ama daha o tur mamalardan almadım korkuyorum