Bugün artık olmayacak dedim uyku eğitimine başladım saatlerini 1 aydır oturtmustuk bozulsada son zamanda 26 dk ağladı yatırdım hiç almadım başında dikildim sonunda pes etti baybay night aldık ondan verdim onunda etkisi oldu mu bilmiyorum biraz önce ağladı ben kendi odamdan gelene kadar o tekrar uyuyakaldı eee açtım bu arada uyuturken biraz öncede eee dedim 1 dk icinde uyudu olmaz demeyin Tomris keçi gibi inatçı dün ben ağladım uyumuyor diye bugün onun iyiliği için onu ağlattım ins gündüz uykudada inatlasmaz 12 de uyurken emzirecegim