3ay 28 günlük oğlum son bir haftadır saat başı ağlayarak uyanıyor. Kucağıma alıyorum okşuyorum, ninni beyaz gürültü vs. Açıyorum hiçbir şekilde sakinleşmiyor. Ateşe atmışsın gibi ağlıyor. Sadece memede susuyor. Yarım saatte bir emziriyorum. Alışacak diye de çok korkuyorum. Nolur 4. Ay atağı olsun ve bir an önce geçsin.