Bizde 4 ay 25 günlüğüz gündüz en fazla yarım saatten 3 4 kere uyur gece saat başı veya yarım saatte bir bağırarak (sanki birileri etlerini koparıyormuşcasına) uyanıyor sabırsızlıkla atak döneminin geçmesini bekliyorum.
Not: şuan bile uyandı geri uyutmaya çalışıyorum 😳🤦🏼♀️