idilidil valla bebeğim çok hassas olduğu için hep yıkarım bezi dolmadan çıkarırım yinede Teşekkür ederim kızımın özel bölgesi pişik oluyor oraya pişik kremi kullanmıyorum nolur nolmaz o yüzden bez arayisindayim başlıkta dediğim gibi bacaklarını lastiği sıkıyor ve geniş atlet giydirince katlanıyor çirkin duruyor